Pogoji poslovanja

Splošni pogoji za uporabo Konik e-trgovine

Splošni pogoji spletnega trgovanja se nanašajo na prodajo preko spletnih strani www.e-konik.si, katere lastnik je družba Konik d.o.o, Troblje 1, 2380 Slovenj Gradec, vpisana v Sodni register pri Okrožnem sodišču v Slovenj Gradcu z vpisno številko: 10114400, matična številka: 5304245000 in ID številko za DDV: SI39895874.

Splošni pogoji trgovanja po spletu obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca ter poslovni odnos med družbo in kupcem izdelkov.

Z uporabo naših spletnih strani se hkrati tudi strinjate z uporabo splošnih pogojev. Splošni pogoji se lahko v času veljavnosti spremenijo. Spremenjeni splošni pogoji začnejo veljati z dnevom objave na spletnih straneh in so s tem dnem za drugo pogodbeno stranko zavezujoči. V primeru spremenjenih pogojev in pravil vas bomo na teh straneh sproti obveščali.

Konik d.o.o. posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (URL št. 14/2003) in v skladu z Obligacijskim zakonikom (URL št. 83/2001) z dne 27. 6. 2003 v primeru, ko v pogojih to ni posebej zapisano.

1.Kupec

Kupec je lahko registrirana oseba s podatki iz izpolnjenega elektronskega naročila (v nadaljevanju “kupec”).
Registracija vsebuje pridobitev uporabniškega imena ter gesla. Družba prodaja svoje izdelke v spletni trgovini registriranim uporabnikom, ki so fizične in pravne osebe.
V tem delu veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, Zakona o varstvu osebnih podatkov, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu in ostala relevantna zakonodaja.

2.Registracija kupca

Kupec se je dolžan pred oddajo naročila v spletni trgovini ustrezno registrirati. Registracija obsega vnos vseh zahtevanih podatkov v elektronski obrazec v spletni trgovini družbe, ki so potrebni za dodelitev uporabniškega imena (user ID) in gesla (password), kar skupno predstavlja »Identifikacijski instrument« kot tudi sprejem splošnih pogojev. Identifikacijski instrument določa kupca in omogoča povezovanje z vnesenimi podatki.

Kupec jamči za točnost in resničnost podatkov vpisanih v elektronski obrazec naročila ter je odgovoren za napačne, neresnične ali izmišljene podatke. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.
S klikom na gumb "Strinjam se s pogoji storitev" po izvršeni registraciji kupec potrdi seznanitev in sprejem tudi vseh objavljenih online politik, vključno s Splošnimi pogoji, trgovanja po spletu.
Kupec naroči izdelke iz spletne trgovine družbe po ceni, ki je navedena ob prodajanem izdelku ter zgolj po postopku predvidenem za spletno trgovanje.

3.Odgovornost družbe

Družba ne prevzema odgovornosti zaradi ne-izvajanja storitev in/ali škode izvirajoče iz vzrokov, ki so na strani kupca ali zamud nastalih zaradi ne-delovanja, slabega delovanja ali izpada pretoka informacij oziroma internetnega ali informacijskega sistema družbe. Prav tako Družba ne odgovarja za napake, ki izvirajo iz izpadov ali slabega delovanja električnega toka, komunikacijskih linij, prekinitev internetne povezave ali linije, napak internetnih ponudnikov, slabega delovanja e-mailov, pošte ali stavk delavcev družbe ali ponudnikov določenih storitev ali podizvajalcev, ki so potrebni za sprovedbo naročila, ovir ali preprek zaradi domačih ali tujih zakonskih določb, sodnih postopkov ali ukrepov, delovanja tretjih oseb ali drugih vzrokov, katerih ni mogoče pripisati družbi ter v splošnem zaradi ovir ali preprek, katerih družba ne more odstraniti, preprečiti ali se jim izogniti s pomočjo svoje običajne skrbnosti glede na naravo dejavnosti, ki jo opravlja.Družba si pridržuje pravico, da začasno, brez obrazložitve ter v kateremkoli trenutku ustavi ali prekine povezavo s spletim trgovanjem in/ali dostopom na spletne strani družbe, zaradi tehničnih razlogov ali razlogov povezanih z učinkovitostjo in varnostjo poslovanja brez da bi bila za slednje kakorkoli odgovorna.

Dostopnost informacij

Konik d.o.o. se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1. podatke o podjetju Konik d.o.o. (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba na spletni strani e-konik ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cena v spletni trgovini e-konik je prikazana kot Redna cena ter Spletna cena. Redna cena je maloprodajna cena, ki za izdelek velja v prodajalni Konik d.o.o, Troblje 1, 2380 Slovenj Gradec in predstavlja  maloprodajno ceno.Spletna cena pomeni spletno ceno, ki je za vse enaka in se od redne cene ne razlikuje razen če Konik d.o.o. določi drugače.

Naročilo
Kupoprodajna pogodba med trgovino Konik d.o.o in kupcem je v spletni trgovini e-konik sklenjena v trenutku, ko Konik d.o.o. kupcu pošlje prvo potrditveno elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev naročila e-konik). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za e-konik kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku e-konik.

Načini plačila

E-konik omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu (V kolikor se odločite za tovrstni način plačila, torej po povzetju, je mogoče plačilo izključno samo z gotovino. V kolikor pošiljke ne boste pravočasno prevzeli pri dostavni službi in jo bo le-ta vrnila nazaj k nam na naše stroške, vam bomo nastale stroške vračunali v vrednost nakupa.

z nakazilom na račun Konik d.o.o. po ponudbi/predračunu (Naročeno blago se lahko plača tudi z nakazilom na transakcijski račun podjetja Konik d.o.o. preko katerekoli banke, Pošte Slovenije oz. druge organizacije za plačilni promet. Plačilo izvedete na podlagi prejetega predračuna, ki ga prejmete po oddaji naročila. Pri plačilu navedite točen sklic in s tem sami prispevajte k hitrejši izvedbi naročila. Dobavni rok začne teči z dnem prejema denarnih sredstev na naš račun. Prejeta naročila se izvajajo po vrstnem redu opravljenih plačil, kar lahko vpliva na stanje zaloge konkretnega izdelka).

Na prevzemnem mestu Konik d.o.o. Troblje 1 je možno plačilo z gotovino ali s s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro, Diners Club)

Izdaja računa

E-konik ob dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v pisni obliki. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Redna cena je maloprodajna cena, ki za izdelek velja v prodajalni Konik, Troblje 1, 2380 Slovenj Gradec in predstavlja maloprodajno ceno.  Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike e-konik.si, ki so e-koniku zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik e-konik postanete z registracijo v spletni trgovini kot član spletne trgovine e-konik. Prihranek pomeni razliko med redno ceno in spletno ceno. Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, pomeni, da sta Spletna cena in Redna cena enaki. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Postopek obveščanja o nakupu

1. e-konik naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupec v spletni trgovini e-konik ima vedno možnost podatke o statusu in vsebini naročila spremeniti tako, da se vrne korak nazaj ter naročilo popravi. E-konik naročilo pregleda, preveri dobavljivost oz. zalogo naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. E-konik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte ali telefonske številke e-konik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči trgovini e-konik, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavila ali pa celotno naročilo stornirala.

E-konik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih e-konik nima na zalogi.

2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
E-konik v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 02 88 12 175 ali po e-mailu na naslov e-konik@konik.si.
Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu
.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: e-konik@konik.si, z izpolnjenim obrazcem (
OBRAZEC) in izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe navede tudi vse potrebne informacije za vračilo kupnine (artikli, za katere se od pogodbe odstopa; datum računa za prejete artikle; številka naročila; ime in priimek kupca; naslov kupca; številka bančnega računa in naziv banke, pri kateri je le ta odprt)
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel z izpolnjenim obrazcem (Obrazec za odstop od pogodbe artiklov) vrne ali po pošti na naslov prodajalca:Konik d.o.o., Troblje 1 , 2380 Slovenj Gradec ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe. Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Odstop od pogodbe velja tudi za izdelke prodane v kompletu (velja za cel komplet).

Garancija


Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira e-konik ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Vračilo artiklov

  • Ko vračate artikle prodajalcu (e-konik), morate priložiti obrazec za vračilo blaga. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za posredovanje (pošiljanje) artiklov prodajalcu je Konik d.o.o., Troblje 1, 2380 Slovenj Gradec.
  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke in da artikle ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno oziroma drugo ustrezno varno embalažo).
  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
  • Če uveljavljate garancijo, boste popravljen artikel prejeli najhitreje, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu. Seznam najpogostejših najdete na priloženem garancijskem listu.

 

Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
• artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
• je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. ( Stvarna napake se uveljavlja v roku 2 meseca od odkritja napake pri prodajalcu.)

Stvarna napaka se lahko uveljavlja v roku 2 let od nakupa.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake!

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Dostava

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan (če je artikel na zalogi v našem skladišču) po obvestilu o odpremi. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti. Če vam bo pošiljko dostavila Pošta Slovenije in boste kupnino plačali ob prevzemu, vam bodo zaračunali provizijo za plačilo:

  • za vrednost pošiljke do 98 € se plača provizija 1,05 €
  • za vrednost pošiljke od 98 € naprej se zaračuna provizija 1,07% vrednosti pošiljke).

Informativni cenik Pošte Slovenije je objavljen na strani :

http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki

Čas dostave

Redna dostava, se vrši v Republiki Sloveniji izključno v dopoldanskem času. (dostavlja Pošta Slovenije) na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila. Če ste ob nakupu za način plačila izbrali plačilo po povzetju, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.

Prevzem pošiljke

Kupec je po prejemu pošiljke dolžan preveriti:

  • ne-poškodovanost zunanje embalaže,
  • vidne napake naročenih izdelkov,
  • število izdelkov in skladnost z vsebino naročila.

Poškodbe pri transportu

Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim. Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Varovanje osebnih podatkov

E-konik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

E-konik za nedoločen čas hrani naslednje podatke članov e-konik: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije z e-konik.

E-konik navedene osebne podatke uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo s članom.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Komunikacija

E-konik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila e-konik bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj e-konik bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo e-konik izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila e-konik bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

Omejitev odgovornosti


E-konik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih e-konik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.

Pritožbe in spori

E-konik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. E-konik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem e-konik lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 88 12 170 ali po elektronski pošti na e-konik@konik.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova e-konik@konik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
E-konik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si e-konik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Pogoji veljajo od 1.8.2015

 

Spletna stran za svoje delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po tej strani, brez spremembe pri nastavitvah vaših piškotkov, se strinjate z našimi pravili uporabe piškotkov. Da bi izvedeli več o piškotkih in kako jih zbrisati, si poglejte Pravila rabe piškotkov.

Sprejemam piškotke s te strani.

EU Cookie Directive Module Information